2010年3月4日星期四

終於解開其中一個謎團

終於找到Donald變得怕"捷"的原因了, 今晚如常的坐著陪Donald睡覺, 今晚又嘗試跟他玩"捷", 但他一如以往, 很害怕的, 很可憐的, 眼淚又開始流出來的請求我不要玩, 他又說投降了! 我又再嘗試問他為什麼變得怕"捷", 我問他是否有相識或不認識的人捉弄過他, 或者是做了一些令他不開心的事情, Donald樣子變得更害怕, 哭出來了說 "我唔知講唔講得, 我好驚!" 我內心擔心著的安慰他, 逗他慢慢說出來, Donald續說, 斷斷續續的說 "我係米真係講得 (係) ... 係爸爸! ... 我每次打電話返黎, 我同你講緊野, 爸爸都會係咁嗡埋黎 (Donald給我示範了), 我好唔鍾意, 我好驚!" 我跟Donald說那是他爸爸, 那為什麼會驚呢? Donald答著 "因為我同佢唔係好熟." 我再問Donald為什麼不直接跟他爸爸說, Donald說 "因為我驚佢鬧." 但我跟Donald說要學懂保護自己, 遇到任何令自己覺得不安或不開心的事情都要勇敢說出來, 再者, 以後有什麼事都必定要跟媽媽說, 否則就會變成今次這樣了, 但當然到最後Donald都是希望我能代他說, 我答應了他, 但也要他答應我要一起的跟他爸爸說, 免得有不必要的誤會, 這點Donald也明白和同意了!

沒有留言: