2008年1月26日星期六

參加CCC哥哥的婚宴

今次要是Donald懂事以來第一次參加婚宴, 上次應該是Lydia表姨的婚宴, 但那時Donald一歲幾, 什麼都不懂, 雖然今次他也只不過是似懂非懂般, 但起碼他也知道是CCC哥哥結婚, 但卻弄出一點點笑話呢!
當Donald知道會到hotel參加CCC哥哥的婚宴時, Donald就問 "係米去食buffet呀?"
我已經把時間調教好, 不太早到場, 只不過我們這位CCC哥哥比較長氣, 當我們都入席了, Donald又問"食buffet未?"
當Donald知道Danny哥哥也在場, Donald又問 "點解唔係Danny哥哥結婚!" "咁~Danny哥哥幾時結婚?"
等了又等, Donald可能已很肚餓了, 又問 "點解仲未食buffet?" "點解唔係食buffet?"
看見CCC哥哥預備切結婚蛋糕, Joanne姐姐竟然(想)捉弄Donald說她也很肚餓, 叫Donald不如出去叫CCC哥哥切兩件蛋糕給他們吃, 但Donald竟然答 "唏~ 人地會分架嘛!" @...@

2006年下旬, 那時的我, 每當在公司聽到有人結婚的消息, 我都不其然的冷笑, 男宣佈結婚, 我就會想係米真係一生一世咁愛你老婆呀! 女宣佈結婚, 我又會想, 咁開心, 第時個男人對你唔好你就知. 轉眼一年多了, 時間並不可以令我忘記一切, 但時間卻可以令我改變某些思想和態度, 今日好朋友結婚了, 當日我的思想已完全沒有了, 只衷心祝福我的好朋友, 因為我也希望我身邊所以人都得到幸福!
當然, 我有很多的依然無法放低, 心經所說 "心無罣礙", 或許我真的不夠智慧, 所以心裡對那班人的仇恨依然放下不了. 但我依然對自己很有信心, 我相信一切都會隨緣而滅.

1 則留言:

Danny 說...

Donald係咪問,"點解唔係(同)Danny哥哥結婚!" 呀!!!!
"Danny哥哥幾時結婚?"的確係一個Good question,真係估唔到Donald會識得咁問(詫異中...),真係要多謝Donald關心!
藉口一:
從小其實已察覺人與人之間的關係有點脆弱.無奈,捉不緊.留不住,不少人會從自己身邊離開.淡出,但沒能留得住,如親人,痛錫我的老師,兒時玩伴,要好的同學,也有關係不錯的同事, 當然亦包括數個女孩...
所以,亦沒有特地的去追求感情,這是一個反面的結果...
藉口二:
自覺沒有責任心的級數,已達"超乎想像級",而且,人越長大,又變得越是保護自己,收藏自己了, 真是"有病"