2008年9月14日星期日

機場渡中秋

今晚Grand-pa由美國回來, 又湊巧是八月十五, 所以想給Grand-pa一個驚喜到機場接他, 當然目的都是Donald, 因為一家人最掛念的都是Donald. 其實Grand-pa也叮囑我們在香港站接他的, 因為以往都是在香港站接他, 但後來因為EE媽建議我們在機場吃晚飯更好, 因為待Grand-pa到港, 再返回港島區相信會很難找到地方吃晚飯, 因為人人都做節呀! 所以我們便落實在機場做節了, 哈~ EE媽把我們準備給Grand-pa的驚喜識破了, 所以no surprise!
哈~ 晚飯時有點小插曲, 我們選擇了"潮樓"過節, 坐下後, EE媽扁嘴了, Donald古惑的笑了, 原來我們忘記了"潮樓"的器皿是大公雞圖案 ...!

3 則留言:

Gigi 說...

WINNIE姐姐..
你同DONALD好嗎..我係GIGI呀..
睇來你地都好開心呀..
得閒搵我同媽咪細佬飲茶啦..
我地好耐冇見啦..
GIGI

Gigi 說...

WINNIE姐姐..
我係GIGI呀..你同DONALD好嗎..?
睇來你地好似好開心咁BO..
我地好耐冇見啦..
得閒就搵我..媽咪同細佬一齊飲下茶啦..
GIGI

Donald 說...

Hi Gigi

係呀! 真係好耐無見喇! 其實summer holiday果時有約過你地, 但你地屋企裝修, 你媽咪無暇應約, 但我早幾個星期都有約你媽咪, 叫左佢比個期我, 我話都好想同Donald去探下你地, Donald大個左好多喇! 把口同脾氣仲 ... 遲d見到面自己感受下啦!

Winnie姐姐