2008年6月4日星期三

第一次接Donald放學

Donald的K1快將完結, 我才第一次的到學校接他放學, 那就真的要多謝knees pain了, 很諷刺吧! 今天覆診完畢, 時間亦剛巧可以接Donald, 約同了Grand-ma一起給Donald一個suprise, 但我的Donald永遠都是這樣的, 在外面的總是裝作冷靜, 一切處之泰然, 但內心卻 ... 高興的!
當在學校門外等著, 校門終於打開了, 當時我的心情很興奮的, 也想著Donald會否帶著一副雀躍的表情就出來呢! 結果, 他一副冷靜得如輕風的反應, 帶給了我 ~ 笑了! 這確實是我的兒子, 但再談下去, 又會偷看到他也從嘴角邊流露了童真的笑容.

1 則留言:

Danny 說...

依我愚見,他會裝作冷靜, 一切處之泰然

可能一:他真的高傲得要命,不屑作出過大反應(我細個都係咁)
可能二:佢o既生活/家庭/性格,令佢唔可以放開懷抱(我又係咁)

結論係,開朗性格絕對比較平易近人,開朗唔等於唔冷靜,相反,過份自我o既話當需要處理/解決問題o既時候,就可能需要付出以倍計o既力量喇