2010年11月19日星期五

自動自覺求學習

今天是第二天考試, Donald一大清早便問我 “媽媽, 請問聽日約翰教室開唔開呀? 我想去一個小時溫書, 請問得唔得?” 當時我和Patrick都交換了一個眼神, 大家都覺得很surprise, 我答Donald要打電話去問問, 因為我也不肯定, 今天待他下課再回覆他, 接著, 我跟Donald說, 其實這兩天放假, 我和daddy都會替他溫習的, 所以不用擔心呀! 但Donald的回應是 “唔夠架, 妳幫我問下丫! 我想去一個小時得唔得呀?” 我見Donald這個模樣, 突然又覺得很安慰, 我更稱讚Donald, 說他很乖, 懂得為自己的事去安排, 又懂得主動提出自己的需要.

後記:
可惜~ 可惜約翰教室星期六和日都沒有功課輔導班, 只得興趣班.

沒有留言: