2009年6月5日星期五

細細聲餐廳

大家於4月Joanne生日時已經約定今晚的晚飯, 為Danny, CCC & Donald慶祝生日, 今晚我們很豪的選擇了吃法國餐 ~ Dap!
我們是最早到達餐廳, 環境黑漆漆的, 說話輕聲的, 笑聲細細的, 這也對的~法國餐當然是浪漫的, 只是我們沒有考慮到這一點, 所以Donald未齊人, 未開始晚餐已經說 "以後唔好黎呢間, 去嚼江南仲好, 呢到樣樣都話唔得!" 我們已經為了安撫Donald, 叫了一杯從未如此貴, 但份量超級小的apple juice給他, 一來到Donald便童而無忌的說"點解咁細杯既?!" 當然我們心理也是這樣想, 但當時Donald的表情實在太有趣, 我們也忍不住笑了.
慶幸齊人, 最初也擔心Danny像上次因工作最後不能出席, 但又輪到CCC要早走, 連甜品也沒有吃呢! 不過, 有小朋友在氣氛會好多了, 但就要細細聲, 有點拘謹, 未能開懷, 有點可惜, 餐廳都知Donald生日, 突然在甜品上用chocolate寫了"Happy Birthday ~ Donald", 不過有個waitress就超唔得, 三次秩餐具, 更打破玻璃杯, 結論是 ... 我們不會再來了!

**多謝Joanne姐姐和Danny哥哥的禮物!

沒有留言: