2009年10月28日星期三

世上無"人"能及!!!

我超級超級超級嚴重火滾, 超級超級超級超級嚴重罄呀! 姓黃既簡直都唔知係咩人黎架! 我真係好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我好無奈, 我最心愛的兒子在沒有選擇的情況下依然姓黃, 我真的想替他改跟我姓呢!
我唔會再對呢d人保留, 我唔會再留有餘地, 我一直覺得佢仲有欠債, 我公司既medical card, 甚至我mobile既唯一quota staff plan,
我都一直仲比緊佢用無cancal, 既然佢咁無情, 我亦無需再人慈. 我又再一次當頭棒喝, 我又再一次想起朋友跟我說 "對別人人慈, 等於對自己殘忍."
尋晚我比番份文件姓黃既, 到10點幾打黎話我未簽, 我話我米已經講左我諮詢左我律師 ..... 所以唔會私底下簽!
根住佢又開始發顛, 話我係都要咁, 又話估唔到訓左係身邊10幾年既人原來係咁恐怖,
又話係我要搵律師, 又話係我攪到離婚, 又話我一早就已經有第二個 ... 等等,
一切都係無理取鬧, 無中生有!!!!
我話明, 佢要找人悔氣既就去搵當日叫佢打官司, 話等個官判, 判到幾多就夾比我既人,
而家無錢亦去搵番果d人, 又話係我攪到佢咁, 我話爛賭既係佢, 欠落成身債既係佢,
無去挽留段婚姻亦係佢, 欠咁多債仲要賭, 仲要要求財政點點點, 亦無將個仔放係第一位,
而家仲要將所有責任推落我到, 佢真係有病, 癡線架! 我完全覺得人生受到威脅,
我最火滾係, 當日佢欠落多張卡數, 欠財務, 係我訓身將所有積蓄全部拿出來幫他還債,
更要向朋友及銀行借, 才能幫佢渡過難關, 而家竟然忘恩負義, 我完全唔知用咩黎形容呢d人呀!
我清清楚楚記得當日佢仲返黎同我講, 話佢果邊d人話唔會幫佢, 叫佢亦唔使諗佢阿媽d錢,
佢尋日竟然反轉所有說話, 話我當日唔係真係想幫佢, 話佢屋企人幫佢, 除非佢講大話啦!
話已經還番晒d錢比我啦! 係佢屋企人幫佢, 借錢比佢, 我真係覺得好罄呀!
儘管借給他還債的錢是已經還了給我, 但這也是因為法庭下了頒領, 所以他不得不還而已!
現在Donald差不多每次都不想應他約, 我或我的家人也會逗Donald出一出也好吧! 但從昨晚起, Donald去就去, 不去我亦不會再幫口說什麼好話,
因為我見到Donald千萬多不願意出去的樣子, 我作為媽媽的根本一點也不好受, 但現在開始, 就會完全由Donald自己決定, 我不會再幫口.

沒有留言: