2008年7月25日星期五

接二連三的半途而廢

今個星期Donald的summer course開始, 但繼上星期日的游泳補堂半途而廢後, 今個星期5個summer course放棄了2個, 原因都是因為遲到了, Donald是一個非常守紀律, 非常守規矩的小朋友, 儘管只是遲了一分鐘或其他小朋友皆是剛剛坐好, 而他才加入, 他也會非常不開心, 眼紅紅的, 結果第一堂的"中西美食廚房" 和 "英語小精靈" 也沒有上.
但我真的有點氣結, 我並不是吝惜那些金錢, 如果Donald真的覺得不開心又怎樣強迫他呢! 但他只是遲到了少許便放棄, 這個行為實在不能接受呢! 另一方面, 我不是想推卸責任或替Donald找籍口, 那些summer course在報名時就什麼都ok, 但連上堂小朋友要預備的工具也沒有交代清楚, 換轉是自己, 開開心心的去學習, 遲到了已經有點不開心, 到上課時, 別人都有齊工具, 但自己卻沒有, 哎~ 或許這也是我的疏忽和缺乏經驗, 怎麼自己沒有多問幾句呢!
有聲音跟我說替兒子報那麼多summer course!
有聲音跟我說兒子說不學你就算?!
有聲音跟我說他不學便算吧!
有聲音跟我說那些他也學過, 不學這堂也沒相干!
有聲音跟我說要替兒子報summer course, 不要讓他天天呆在家!
最後, 所有問題都變了是我的問題, 真的無奈! 其實平均一日1.5個course, 都只不過是最多3個小時, 最小1個小時, 一日計真的多嗎?! 但 ... 今年的summer course都算得到一些經驗, 不要以為那些所謂的社區中心平, 其實計下來也不算平, 而且環境亦不是好, 好像British Council, 計落比那些社區中心只是貴小許, 但環境和設施都好得多, 所以下年還是不要慳這少許, 還有早點去預備好了.

1 則留言:

Unknown 說...

睇左你的 blog 我也有幾分同感, 記得K1果年衍霆都去左學游水, 佢第一堂都ok, 但第二堂開始唔知驚乜, 我地懷疑個老師忽然將佢個頭按入水, 佢一時間覺得好驚, 話唔再學, 第三堂見到個姐姐完全唔敢落水, 最後轉左人先無事....不過我無再同佢繼續報...我地自已去泳池游, 佢仲 happy...
你試下一係同佢出去學野時唔好話比佢聽遲到左...係同學仔早到,如果唔得,就要令佢接受失敗..遲到應如何面對...唔係半途而廢, 其實你可以特登比d 挫折佢等佢接受..倒如同佢跑步唔好特登輸比佢等...但當然唔好成日都係你贏, 到佢肯再試過既時候比佢贏返, 等佢知道唔好放棄。唔知咁講有無用, 但千祁唔好罵佢做乜唔學xx, 咁樣佢更加唔想學....要氹架...慢慢來吧 ~