2007年7月7日星期六

當頭棒喝

今早起床, Donald又回復最初搬來時那麼乖, 每件事都自己來做, 更懂得叫我放心, 真的令我意想不到, 真的因為星期四那晚後令他改變了嗎?! 但這個夢在中午時幻滅了, Donald的不乖, 沒禮貌, 起手拍人, 全部都走出來了. 亦由中午後開始, 儘管Donald做得好, 我們贊賞他, 他都說自己不是good boy! 當時, 莫名的!

今晚, 同樣的避免人多浪費時間等位, 我們同樣六時左右的到達餐廳, 吃完飯回來八時還未到呢! 所以時間特別好運用, 今晚Donald亦因一杯芒果布丁, 而非常合作的第一時間bath, 因為那芒果布丁是他期待已久, 更加是他親手做的, 所以一說到芒果布丁, 他便沾沾自喜的, 很合作地去bath了.

bath完畢, 替他抹乾身體後, 用毛巾裹著他, 當時, 我突然很感觸的對著Donald說: "Donald你真的要乖呀!" 那時候, 我沒想到Donald會這樣的對我說出以下一番話兒: ~
個個人都唔鍾意我!
Donald唔 good boy!
個個都好惡鬧我!
我果日鬧Grand-pa!

當時, 我開始有點像如夢初醒, 我問Donald: ~
邊個個個人唔鍾意你呀?
點解成日話自己唔good boy?
咁邊個人好惡?
咁你最鍾意邊個呀?
邊個教Donald果時唔惡呀?
咁點解你要鬧Grand-pa?
咁點解人地要好惡對你呢?

Donald回答我這一切所有的問題, 我被當頭棒喝了 !!!!!!!!!!! Donald說: ~
(豎起手指的數著) Grand-pa啦! Grand-ma啦! 媽媽啦! 姨姨媽都唔鍾意Donald, 因為成日好惡, 成日都鬧Donald.
因為Donald唔乖, 所以先鬧Donald.
Donald最鍾意姨姨, 唔 ........ 仲有Pat契爺. 因為佢地都唔會好惡咁鬧Donald.
Donald唔鍾意好惡.

原來一切皆因我們起, 我一直都牢記著 [小朋友只是一張白紙, 上面放什麼都是我們給他的.] [永遠記著, 我們是他的一面鏡子.]

我常常的警戒著自己和身邊的人的一切言行舉止, 但我竟然忽略了在我懲罰他時, 我的所有意識形態, 同樣的都是讓Donald照著鏡子. 怪不得, 今日中午時, Donald不聽話時, 我大聲的鬧他, 他竟發惡般說: "你唔好咁大聲同我講野呀!"當時, 我只懂得更加angry, 更大聲的渴止他, 更像是用著母親的威嚴去迫壓他不要靠近我, 更不理會他, 但 ... 但我竟然完全沒有察覺到, 其實Donald正在模仿著我. 真的覺得自己很失敗, 更對於別人常常說我教導得Donald好, 完全受之有愧. 原來這個媽媽在Donald心目中比不起姨姨和Pat契爺, 不是第一, 亦不是第二, 我想第三的位置也不會是屬於我, 但我並不會因此而不開心, 反而覺得慶幸, 慶幸只得三歲的Donald, 竟然懂得如此跟我說出他的心底話, 我真的要多謝彿菩薩給我們母子二人一次如此坦誠的對話.

我答應Donald, 我會把這番話跟"一家人"說, 我們亦會向姨姨和Pat契爺學習, 但亦要Donald明白, 我們之前對他惡, 是因為他不聽話, 所以Donald以後亦要乖, 我們一同努力!

我衷心的期盼著, 我們都能籍此一同的去改進, 希望好好的培育Donald做一個好孩子.

Donald媽媽 (^-^) ***

沒有留言: